Preču piegādes nosacījumi

Iepirkumu grozs

1. Preču pievienošana “Iepirkumu grozam”. Kad prece ir izvēlēta, spiediet pogu “Pirkt” kopējā preču pārskatā un pēc tam ”Pievienot grozam”, pie katras konkrētās preces. Lūdzu norādiet arī vajadzīgo skaitu!

2. Preču saraksts “Iepirkumu grozā”. Pēc preces “Pievienošanās grozā” to varat aplūkot sadaļā “Iepirkuma grozs”, kas atrodas mājas lapas augšdaļā un ir apzīmēta ar iepirkumu maisiņu simbolu. “Groza saturu” Jūs varat aplūkot uzreiz pēc preces “pievienošanās grozā” vai arī turpināt iepirkšanos un pārskatīt to pašās beigās pirms pirkuma apstiprināšanas.

3. Izmaiņas “Iepirkumu grozā”. Ja vēlaties kādu preci izņemt no “groza”, spiediet uz krustiņu simbolu, kas atrodas labajā pusē pie preču summas. Pēc preces izdzēšanas, sistēma automātiski pārrēķinās kopējo pirkuma summu.

Pasūtījuma noformēšana

1. Pēc tam, kad “iepirkuma grozā” ir iekļautas visas izvēlētās preces, spiediet pogu “Apstiprināt pasūtījumu”.

2. Kontaktinformācijas ievadīšana. Sistēma Jums piedāvās aizpildīt kontaktinformācijas veidlapu.

3. Piegādes izvēle. Šajā sadaļā atzīmējiet piegādes iespēju – Omniva pakomātu. Lai izmantotu preču piegādi uz Omniva pakomātiem, Jums jābūt mobilajam tālrunim un bankas norēķinu kartei! Pēc informācijas ievadīšanas spiediet pogu "Veikt pasūtījumu".

4. Klikšķinot uz noteikto pasūtījumu, varēsi izvēlēties apmaksas veidu (kredītkarte, pārskaitījums).

5. Pasūtījums tiek pilnībā pieņemts, apstrādāts, apstiprināts un sagatavots, tikai tad, kad būsim saņēmuši apstiprinājumu par to, ka samaksa ir veikta.

6. Uz norādīto e-pastu nosūtīsim apstiprinājumu, ka pasūtījumu esam saņēmuši, pasūtījuma informāciju un pasūtījuma numuru.

7. Sūtīšanas izdevumi S izmēram iekļauti cenā.

8. Pārdevējs nenes atbildību par gadījumiem, kad Pircējs norādījis nepareizu piegādes adresi.

Pasūtījuma piegāde

1. Pagarināts preces piegādes termiņš. Ja tiks pagarināts kādas preces piegādes termiņš, Jums tiks nosūtīta informatīva vēstule.

2. Pasūtījuma piegādes veids. Omniva pakomātā Jums tiks nosūtīts SMS paziņojums, kurā būs norādīts pakomāta nosaukums, durvju atvēršanas kods, preču glabāšanas termiņš. Pakomātos pakas tiek uzglabātas 7 dienas.

3. Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Pircējam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ piegādes brīdī, Pārdevējs atlīdzina Pircējam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.